Kalite Yönetim Sistemi

Firmamızın kalite çalışmalarında esas temel noktası; hizmet, ürün ve sistem kalitesini birlikte geliştirmek olmuştur. Burada sözü geçen kalite firmanın tüm süreçlerinde yer alan müşteri memnuniyetini ve beklentilerini ön plana alan sürekli bir kalitedir.

Firmamız “Ürün Kalitesi”ni; hem girdi, hem proses hem de son ürün kontrollerdeki titizliğiyle ve sistematikliğiyle sağlamış ve sektöründeki en iyi ulusal ve uluslararası belgeler ile onaylamıştır. Biryandan da sektöründe ilk ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesini 1996 yılında alarak “Sistem ve Hizmet Kalitesi”ni de belgelemiştir.

Kuruluşumuz; Müşterilerimizin gözünde ürünleri ve hizmetleri hep “Kalite” ile algılanmış ve “Güvenilir” bir marka olarak yer edinmiştir. Müşteri memnuniyetininin önemine inanan ve koşulsuz olarak kabul eden firmamız, müşterilerimizin değişen beklentilerini sürekli değerlendirmekte, yenilikleri takip etmekte, ürün çeşitliliğini sürekli geliştirmekte, müşterilerimizin gözündeki algılanışını da izlemektedir. Yükselen memnuniyet değerlerini; müşteri sayımızın artması, plastik sektöründeki varolan güvenilirliğimizin daha da artması, müşteri şikayetlerinin azalması gibi kritelerin ölçümüyle tesbit etmiş bulunmaktayız.

Her zaman daha iyiye ulaşmak hedefiyle “Kalite Üretip, Güven İnşaa Etmeye” devam edeceğiz.

Kalite anlayışımızı;
  • Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak ürünleri, ilgili yasa ve standartlara uygun şekilde sunarak,
  • Rekabet ortamına bağlı kalarak,
  • Çevre duyarlılığına sahip olarak,
  • Hedeflerimize uygun olacak şekilde sürekli iyileştirmeye açık anlayışı benimseyerek
  • Oluşturmayı ve sürdürmeyi taahhüt ederiz.

Firmamız, hizmetleri zamanında yerine getirmeyi, amaca uygun ürünleri istikrarlı satış koşullarıyla sunarak müşterilerimizin güvenini kazanmayı, hizmet ve ürün kalitemizi sürekli yükseltmeyi ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedeflemektedir.

Bu anlayış ile plastik sektöründeki güvenilirliğimizin sürekli artarak devam etmesini sağlamak tüm çalışmalarımızda temel amacımızdır.

Kalite yönetimi